Κυριακή, 14 Μαΐου 2017

Διαβούλευση για το μάθημα της Ιστορίας

      Αγαπητοί συνάδελφοι, αν και όλοι έχουμε πολλές υποχρεώσεις, ωστόσο, θα πρέπει να αφιερώσουμε λίγο χρόνο και να τοποθετηθούμε επί του σχεδίου με στοχευμένες προτάσεις. Σας παρακαλούμε, να μην  θεωρήσετε μάταιο κόπο την ενασχόλησή σας. Ενωμένοι και με τεκμηριωμένες θέσεις μπορούμε να επιτύχουμε να εισακουστούν οι όποιες παρατηρήσεις μας.
    Συμφωνούμε όλοι ότι το μάθημα της Ιστορίας, όπως διδάσκεται, είναι απωθητικό και θεωρείται δύσκολο για τους μαθητές και αναγνωρίζουμε την ανάγκη εκσυγχρονισμού των προγραμμάτων σπουδών. Επίσης, αποτελεί αδήριτη ανάγκη να διασφαλίσουμε τα επιστημονικά μας δικαιώματα.

     Για αυτούς τους λόγους και για αρκετούς άλλους επιβάλλεται να μην εφησυχάσουμε και να ακουστεί η φωνή όλων των φιλολόγων. 
Σας καλούμε να συμμετάσχετε όλοι! 
Μπορείτε εδώ να δημοσιεύετε τα σχόλια ή τις προτάσεις σας για το νέο πρόγραμμα σπουδών της Ιστορίας.

Θερμή παράκληση: μη δημοσιεύετε υβριστικά ή προσβλητικά σχόλια.

Το Δ.Σ. του Συνδέσμου
Φιλολόγων Λακωνίας




6 σχόλια:

  1. Για να κάνω την αρχή, επισυνάπτω ένα άρθρο για το νέο πρόγραμμα σπουδών που αναρτήθηκε τις πρώτες ημέρες της δημοσιοποίησης του σχεδίου. http://www.efsyn.gr/arthro/eksyghronismeno-plaisio-ekmathisis-tis-istorias-proteinei-iep καθώς επίσης και τις θέσεις ενός από τους εμπνευστές του σχεδίου, του καθηγητού Πολυμέρη Βόγλη http://www.efsyn.gr/arthro/sti-didaskalia-tis-istorias-den-prepei-na-yparhoyn-themata-tampoy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στην "αντίπερα όχθη" υπάρχουν ιστορικοί που αντιμετωπίζουν το όλο θέμα διαφορετικά και φαίνεται να έχει ξεσπάσει "πόλεμος" ειδικά με τη στάση που κρατά η εφημερίδα "πρώτο θέμα" όπως θα διαπιστώσετε : http://www.protothema.gr/greece/article/675727/-vaftizoun-ta-skopiamakedonia-kai-ton-emfulioepanastasi/ Αλλά και στην Τουρκία κάποιοι βλέπουν θετικά το νέο πρόγραμμα σπουδών: http://www.crashonline.gr/%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%B6%CE%BF%CF%85%CE%BD-%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B9-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B3%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%BF%CE%B3%CE%BB%CE%BF%CF%85-%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%81/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Για αυτό θα πρέπει να εξετάσουμε σημείο προς σημείο το σχέδιο και ως την ώρα η πιο τεκμηριωμένη προσέγγιση είναι αυτή που δημοσιεύεται στο esos με τα 34 σημεία προβληματισμού ...https://www.esos.gr/arthra/50287/ta-34-simeia-provlimatismoy-epi-ton-protaseon-gia-mathima-tis-istorias-apo-ena-mahimo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι , το άρθρο του κ.Κουγιουμτζόγλου είναι εξαιρετικό καθώς στοιχειοθετεί σημείο σημείο τις απόψεις του μετά από σχολαστική ανάγνωση του ΠΣ. Καλό θα ήταν και οι δάσκαλοι να ενεργοποιηθούν και να εκφράσουν την άποψη τους καθώς μεγάλες αλλαγές θα γίνουν στο Δημοτικό.

      Διαγραφή
  4. http://www.p-e-f.gr/docs/734.pdf ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΦ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσθέτω ένα σχόλιο από την κ. Βασιλική Σακκά, Σύμβουλο Φιλολόγων Ν. Μεσσηνίας, μέλος της συντακτικής επιτροπής της πρότασης για το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών στην Ιστορία, όπως αυτό δημοσιεύτηκε στο wiki της κ. Αγάθης Γεωργιάδου, στο πλαίσιο του διαλόγου για το νέο ΠΣ.
    http://tinyurl.com/l9ztnk7

    ΑπάντησηΔιαγραφή